Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Momin | Episode 5 | By Ayesha Jabeen - Daily Novels

Momin By Ayesha Jabeen
Momin By Ayesha Jabeen

مومن

عائشہ  جبین  

قسط  5
بلیک کرولا  اپنی  منزل کی طرف رواں دواں  تھی ۔ اس میں موجود کچھ نفوس  اپنے  سفر  کی وجہ جانتے  تھے۔ اور لاعلم تھے ۔ جو جانتے ان  میں  سے ایک تھے  شاہنواز آفندی  اور دوسری ان  کی بیٹی شہناز آفندی جتنے خوش شاہنواز آفندی تھے   اتنی ہی مضطرب تھی شہناز آفندی ان کے بابا جان نے ان کے ارمانوں پر پانی جو پھیر دیا تھا۔ اور لاعلم تھے  مومن آفندی کے والدین اور چچا  چچی  جن کو  شاہنواز آفندی  نے بس  دوگھنٹے میں تیار  ہونے اور اپنے ساتھ چلنے  کا بولا تھا  ہمشیہ  کی ہر چیزسے لا تلعق زمان آفندی  کو  کسی  بھی چیز کی پرواہ  نہیں  تھی ۔ سواۓ  بسمہ آفندی  جو بار بار اپنے  شوہر  شہریار آفندی  کو اشارے  سےکہتی  کہ بابا جان  سے سفر کی نوعیت  پوچھیں  مگر  وہ  اپنے بھاٸی  زوایار  کے ابھی خاموش رہیں  والا اشارہ  دیکھ  کر  چپ  ہوجاتے  تھے فریحہ  آفندی  اپنے  طور  پر سوچنے میں  مصروف  تھی۔ کہ کہاں  اور  کیوں جانا ہے ۔  جب گاڑی کراچی  کی حدود میں داخل  ہوٸی  تو گویا سب کو اپنے  سوالوں کا جواب مل گیا۔ کہ ان پڑاو  کہاں پڑنے والا  ہے ۔ 
######
" لیسن  انجلی !   "
رانیہ  نے  انجلی  کو آواز دی  تو  لیفٹ  کے اندر جاتی انجلی  نے روک حیرت  سے رانیہ  کو دیکھا  جو اس  کاپکار  رہی رانیہ  جو ایک امیر اور بگڑی ہوٸی رٸیس  زادی  تھی  ۔ اپنے مطلب  کی دوستی  رکھنے  والی  ۔ 
" رانیہ  !  کیا  ہوا  کوٸی  بات ہے جو  آج تم نے مجھ سےبات کی " 
 انجلی نے  طنزیہ  کہا 
" بات سنو مجھے تم  سے دوستی  کرکے  لمبی لمبی باتیں کرنے  کا کوٸی شوق  نہیں  اور نہ  میری تم سے کوٸی دشمنی ہے  میں اپنی گریجویشن کی خوشی  میں ایک پارٹی  پلان  کررہی  ہوں تو  سوچا  اپنی  سب کلاس  میٹ  کو انواٸٹ  کروں" 
رانیہ نے  شہد  سے  لہجے میں  کہا 
" او  گڈ یہ بات  ہٕے  مگر  اس  میں ابھی کچھ  وقت باقی  نہیں ہے کیا ?" 
انجلی  نے  اس سے  سوال  کیا  جس  پر  وہ  کچھ پل کے لیے خاموشی  سے  انجلی کو دیکھتی  رہی  اور پھر  بولی 
 "  جب میں اچھے سے جانتی  ہوں  ہمیشہ  کی طرح  میں  ہی ٹاپ  کروں  گی  تو  وقت  سے پہلے انجواۓ  کرنے میں  کوٸی حرج  نہیں   کیوں  کیا  کہتی  ہو  تم " ? 
رانیہ نے انجلی سے دوستانہ انداز  میں  سوال  کیا 
" ویل  اس کو حرج  نہیں  خوشی  کا  کیا ہے  کبھی بھی  منانی جاسکتی ہے ۔ " 
 انجلی   نے  کندھے اچکا  کر  کہا 
" گڈ اب یہ تمھاری  ذمہ داری  ہے  تم  سب  کو لاو گی  میری پارٹی  میں  خا ص  کر  اپنے  بواۓ  فرینڈ  کو  کیا  نام  ہے  اس  کا " 
رانیہ  نٕے  کمال کی خوش اخلاقی سے کہا   اور  سوچنے لگی  
" ہاں  یاد  آیا  مومن   اس کو لازمی  لانا " 
 " اوکے  میں پوری  کوشش کروں  گی  " 
انجلی  نے  مسکراتے  ہوۓ  کہا وہ تو اس بات پع  خوش ھوگی تھی   کہ رانیہ  نے  مومن کو  اس  کا بواۓ فرینڈ  بولا تھا ۔ 
" کوشش نہیں  ڈیٸر  لازمی آنا ہے  ورنہ  میں ناراض  ہوجاٶں گی "  
وہ  اس کے گال تھپتھا کر  اسے بولی  جیسے  وہ  بہت  گہری  دوست  ہیں ۔اورایک  دوسرے کی خوشی ایک کو  دوسرے  کے بنا  نہٕیں  مناتی  ان کی  ہر خوشی ادھوری  ہے  ایک  دوسرے  کے بنا   انجلی   نہیں  جانتی تھی  رانیہ کیا  کرنے  والی تھی ۔  
  اس پارٹی  کی آڑ میں   کچھ  ایسا  جس  سے  اس  کا  مومن سے  پرانا حساب  برابر  ہوجاۓ  اور  دعا  سے  بھی  اس  کا  کافی  حساب  نکلتا تھا ۔ 
#######
   
 شاہنواز آفندی  نے  کافی  عرصے بعد  اس شہر  میں  قدم   رکھا تھا   آج وہ  اس  گھر  کی چوکھٹ  پر  جانے والےتھے  جہاں  کبھی وہ  دن رات  کی تمیز کو بلاۓ طاق  رکھے جاتے  تھے ۔ وہ  گھر  کبھی ان کے لیے پرایا نہیں  تھا  اور  اس کے مکینوں  نے   ہمشیہ  ان  کو  کھلے  دل  اور کھلی  بازووں  سے ان  کا استقبال  کیا  تھا ۔ ان  کی  پسند  کو   ترجیح   دی گی  تھی  ایک  بیٹے  اور بھاٸی  کی طرح  وہ  سوچوں  میں گھیرے  تھے    جب گیٹ  کھولنے  کی آواز  آٸی   اور  گیٹ  کھولنے  والے  نوعمر  لڑکے  نے  ان  کو  حیرت  سے  دیکھا  اور پہچاننے  کی  کوشش کرنے لگا ۔
 " اسلام وعلیکم  جوان کیسے  ہو اور باپ  گھر  ہے  تمھارا? " 
شاہنواز  آفندی نے  اپنی بارعب  آواز  میں  سلام  کر  اس لڑکے  سے  سوال  کیا  ۔ 
وہ  ان  کی  شاندار  پرسنالٹی  کے زیر اثر  تھا۔  اور  کچھ  ان کی  بھاری آواز  نے جیسےاس سے  قوتِ گویا  چھن لی تھی ۔ وہ کچھ  جواب دیتا  اس  سے پہلے    فرحت   اس کو آواز  دیتی  ہوٸی  گیٹ  تک آٸی ۔ 
"  ھادی  ابھی  باہر  مت  جانا  مجھے دہی لادو  پھر جہاں  مرضی جانا  اور کون تھا گیٹ پر ? تم  توچپک ہی گے  ہو"
وہ جب گیٹ  تک  آٸی  اور  سامنے کھڑے  شخص  کو دیکھ  ان کی آنکھیں چمکی پہلے  سے  سر  پر موجود دوپٹے  کو مزید  درست کرتے  ہوۓ تقریباً   دوڑ  کر  پورا گیٹ  کھول  دیا  ۔  خاموشی  سے کھڑے  ھادی  کو  آنکھیں دکھاتے ہوۓ ساٸیڈ  پر کیا ۔ 
اور  لرزتی آواز  میں  سلام  کرتے  ہوۓ اپنا  سر  شاہنواز  آفندی کے  سامنے نیچے کیا  تھا ۔  جس پر  انہوں جواب دے  کر  اپنا  بھاعی بھرکم ہاتھ رکھ کر خوش رہنے  کی دعا دی۔ 
" بابا جان آپ باہر  کیوں روکےتھے? یہ آپ  کا اپنا گھر ہے  پو رے حق  اور مان  سےاندر  آجاتے  "  
وہ بولتی  ہوٸی  ان  کا ہاتھ  پکڑ کر گھر کے اندر  لاتے  ہوۓ  بولی۔ 
" فرحت  یہ  اسلام  میں  ہے گھر جانے   سے  پہلے دستک دو  تین بار جواب نہ ملے تو برا مناۓ بغیر  لوٹ جاو" 
وہ  مسکرا  کر  بولے 
" مگر باباجان یہ آپ کا اپنا گھر ہے اس  میں  آنے کے لیے آپ  کو کسی  کی اجازت کی ضرورت  نہیں"  
فرحت  ملک  نے  سر جھکا  کر بولا ۔ 
" اچھا  تم  سے  اس  بحث  میں نہ پہلے کبھی  جیتا  ہوں  نہ جیت  سکتا  ہوں  باقی  لوگ جو باہر ہیں  ان  کو بھی  اندر لے آو  ہیمشہ کی طرح اپنے "بابا جان "  کو دیکھ کر  سب بھول گی  ہو" 
شاہنواز آفندی  نے ہنستے  ہوۓ  کہاتو  فرحت  ملک  سر پر ہاتھ  مار  کر  گیٹ  کی طرف  گی  اور باقی  سب  کو ملنے  کے بعد اندر پوری عزت  سے  گھر کےاندر لاٸی  مگر  وہ ایک بار  پھرسے  ھادی کو  گھورنا  نہیں  بھولی
  اور  ھادی  نےاپنی  ماں  کو  حیرت  سے  دیکھا  اور  سوچنے لگا  کہ  کون  سے ایسے اسیپشل  مہمان تھےجن  کے لیےان کی  امی جی نے  بس ریڈکارپٹ  کی  کسر  تھی  جو  پوری  نہیں کی وہ  اپنی  امی کے " باباجان " پکارنے پر غور کرنے لگا  جب یاد آیا  تو سر  چیت لگا  بولا 
" او  تیری خیر  یہ  بابا جان   ہیں  جناب  شاہنواز  آفندی  صاحب "
یاد  آنے  پر وہ  سرپٹ  دوڑتا ہوا  لاوٸنج  کی طرف  گیا جہاں  ابھی  اس کی امی جی  سارےقافلے  کو  پوری  عزت واحترام  سےلے  کر گیں  تھیں  ۔
#####
" نہیں  ہم  نہیں  جارہے آپ  کو جانا ہے تو جاٸیں  "  
دعا نے  ٹینا  کی بات سن کر جواب دیا  جو   کہ  اس نے  صوفیہ  اور دعا  کو کہی تھی ۔   وہ  ان  دونوں  کو انجلی کے  ساتھ  رانیہ کی  پارٹی  میں جانے  کا بول رہی  تھی  صوفیہ تو جانے کےلیے تیار تھی۔ مگر دعا کو جواب نفی  میں تھا ۔
" کیا یار  دعا  ! چلتے  ہیں بہت مزے  آۓ گا  بہت انجواۓ  کرے گےبم  لو گ  وہاں جاکر میں  ویسے بھی اس روٹین  سےتنگ آگی  ہوں "
ٹینا  نے دعا  سے  کہا 
" ہاں تو آپ  لوگ  جاٸیں  ہم  نے نہیں  جانا  آپ جاکر انجواۓ کریں بس  ہم  نہیں جانا چاہتے نہ پہلےیھی ایسی پارٹی میں  گے ہیں  اور جانا  پسند  ہے  کوفت  ہوگی  تو اس لےب آپ  جاٸیں  ہم  یہی ٹھیک ہیں۔ ویسےبھی ہم  نے پڑھنا  ہے  پیپر ز  سر  پر  ہیں  اور  ایسی پارٹی  میں لڑکے بھی  ہوتےہیں  تو  پردے کا ایشو  ہوگا " 
دعا نے  تفصیل  سےجواب دیا  
 " یہ  کیا بات  ہوٸی پڑھنا  تو  سب  نے ہے  ۔ ابھی پیپرز میں  کافی  وقت  ہے اور  رہے لڑکے  تو  وہ  وہی ہمارے  کلاس میٹ  ہونگے  جس  طرح تم کلاس  میں  نقاب  کر کے جاتی  ہو جاتی  ہو  وہاں  بھی  اسی  طرح جانا  ہم تمھارے بغیر تو نہیں  جاے والے یہ بات  طۓ ہے تم لازمی  ہمارے ساتھ  جاو  گی "
ٹینا  نے دوٹوک انداز  میں  کہا   جس پر  صوفیہ نے  اس  کا ساتھ دیا  
 "  اب اٹھو  چلو  اٹھ  کر  تیار ہو   جاو پلیز  تم  ہماری ا دوست  ہو اب اتنا  نہیں  کرسکتی ہمارے  لیےا ور  تنگ  مت  کرو  "  
صوفیہ نے  اس  کا ہاتھ پکڑ  کر  کھڑا کیا  تھا   ناچار  دعا کو  ان  کے ساتھ  جانے کے لیے تیار  ہونا  پڑا 
بلیک ٹخنوں تک آتے  فراک  کے ساتھ  کھڑا  پاجامہ پہنے وہ  بہت  پیاری  لگ  رہی  تھی  میک اپ سے مبرا  چہرے پر  عجیب سی چمک تھی  اس  نےبالوں  میں  برش  کیا  اور اچھے  سے سمیٹ  کر  چوٹی  کے لیے بل ڈالنے لگی ۔ جب صوفیہ  نے  اس  سے  کہا 
"  کھولے  رہنے دو  آج  ان  کو  بہت پیارے لگ رہے " 
" نہیں  ہم  ایسے  ہی ٹھیک  ہیں  " 
  دعا  نے  بول کر اپنا  سر پر حجاب باندھ   کر  نفاست  سے نقاب کیا 
" ارے  یہ  کیا لاٸٹ  سا  میک  اپ  تو  کرتی  اور  کچھ  نہیں  تو  بس  آنکھوں  میں  کاجل  اور لپ اسٹک ہی  لگا  لیتی  " 
ٹینا  نے  اس  کو دیکھ  کر  بولا 
" یہی آنکھیں ہی  سب  شروع  کرتی  ہے " 
دعا نے جواب  دے  کر  اپنا  عبایا پہنا   تھا ۔ 
"کیا مطلب  " 
صوفیہ نے  ناسجھی  سے  کہا  
 "  ہر  گناہ  کی ابتدا تقربیاًٍ  آنکھ کے کچھ دیکھنے  سے  ہوتی  ہے بہر حال  یہ  بہت لمبی بات  ہے  پھر کبھی  اس موضوع پر  بات کریں  گے  ابھی  چلتے  ہیں  ۔ پھر  جلدی  واپس  بھی آناہے۔ مجھے پڑھنا  اور  میری  فجر کی نماز  نہ  رہ  جاۓ رات  کو دیر  سے  سونے کی  وجہ  سے" 
 دعا  نے    مسکرا  کرکہا  نقاب  سے جھانکتی آنکھیں  بہت  ہی پٕیاری  لگ  رہی تھی ۔     
#####
کراچی  
کھانے  کادور  چل رہاتھا۔   ٹیبل  پر  شاہنواز آفندی کی پسند  کا  ہر کھانا موجود  تھا۔  جس  سے  وہ  پوری  طرح انصاف  کررہے تھے ۔  
" یاور  تمھاری  بیوی  کے ہاتھ  میں  بہت ذاٸقہ  ہے ۔  ماشاءاللہ  سے  اور  مجھے  امید  ہے دعا  بیٹی  کےہاتھ  میں  بھی  لذت  ہوگی ۔  یہ  سب  ہر  کسی  کی بات  نہیں  بہت  خواتین  کو سب  گھومنے  پھیرنے کا  شوق ہوتا  ہے" 
شاہنواز آفندی  نے  سلاد  سے کھیرے  کا  ٹکڑا  اٹھاتے  ہوۓ  کہا 
ان  کی بات  سن  کر  فرحت ملک  کا  گویا  سیروں  خوب بڑھا  تھا  مگر   بسمہ  آفندی  نے  ان  کی بات  پر  سر جھٹکا  تھا  اور  فریحہ  آفندی  نےبرا سا منہ بنایا  تھا۔ 
" کچھ خواتین ایسی بھی ہوتی  ہیں ۔ جو بس  کھانے  کی  شوقین ہوتی ہیں  پکانے  سے  ان کی دلچسپی  صفر  ہوتی  ہے  ۔ " 
وہ  رغبت  سے  کھانا کھاتی شہناز  آفندی  کو دیکھتے  ہوۓ  بولے  تو  وہ  پہلو  بدل کر  رہ  گیں  اور  کھانے سے ہاتھ  کیھنچ  لیا ۔   
" آپ   کھانا لیں  ناں شہناز  آپا  "  
فرحت  ملک  نے  ان کے  سامنے بریانی کی ڈش  کی تو  انہوں  نے  جبراً مسکراتے ہوۓ  انکار کردیا  ۔ 
" اس  کو چھوڑ  فرحت  وہ  کھاچکی جتنا کھانا تھا     ۔ میری بات  سنو  تم  دونوں  غور  سے  باقی  سب  بھی  کھانا   چھوڑ  کرمیری  طرف  متوجہ  ہوجاٸیں   غور  سے  میری  بات سنیں  کان  کے  پردے جھاڑ  کر " 
  شاہنواز  آفندی  بولٕے  تو   سب  کھانا  چھوژ  کر  ان  کی بات  سننے کے لیے  ان  کی طرف دیکھنے لگے ۔  
" یاور  علی ملک !   میں  شاہنواز   آفندی  تم  سےاپنے   بیٹے  شہریار  آفندی کے  اکلوتے  اوراپنے لاڈلے  پوتے"  مومن  آفندی "کے لیے تمھاری  اکلوتی   پیاری  اور  سمجھ دار  بیٹی  دعا  ملک کاہاتھ مانگنے   آیا ہوں  اس  امید سے کہ   میرے  جگری  دوست  عباس ملک  کا  بیٹا  مجھے انکار  نہیں کریگا " 
ان کی بات  سن  کر  شہناز  آفندی کا  روکا  ہوا  سانس بحال  ہوا  تھا ۔ یاور  ملک اور فرحت ملک  کا  تو  خوشی کا ٹھکانہ  نہ  تھا ۔ جب  کہ  شہریار آفندی  نے تسلی  سے  ان  کی بات  سن  کر پھر  سے  کھانا کھان  میں  مشغول  ھوگے   تھے ۔ جیسے  بریانی کھانا  زیادہ  ضروری  تھا ۔ بسمہ   آفندی   ورطٸہ حیرت  سے کبھی  بریانی  پر  ہاتھ  صاف کرتے  شوہر  کو  تکتی اور کبھی  4000  واٹ  کی  مسکراہٹ لیے  سسر  کو  دیکھتی  ۔ فریحہ  آفندی  کو  البتہ  خوشی  ہوٸی تھی ۔ زوایار  کو  نوالے  حلق  سےاتارنے میں  بہت  دقت ہورہی  تھی ۔ جبکہ زمان آفندی  نٕے  شکایتی  نظروں  سے  شہناز آفندی کو  دیکھا  تھا۔ 
" بابا جان  یہ  میرے  لیےبہت  عزت  کی  بات ہے   کہ آپ نے مجھے  اس  قابل سمجھا  دعا  پر  آپ  کا  پورا  حق  ہے  میں  انکار  کر  بٕھی  نہیں  سکتا  بس   یہ  بات  ہے کہ  دعا  ابھی پڑھ  ہی  ہے اس  کی  ب تک تعلیم مکمل نہ  ہوجاۓ   تب  تک  اگر  آپ  مجھے مہلت دیں  تو  آپ کی مہربانی  ہوگی   اور  جب تک  میں دعا  سے بات  بھی کرلوں گا"  
یاور  ملک نے سعادت مندی  سے کہا  
" ٹیھک  ہی میں  جانتا  ہوں  سب  میں  یہاں سے  دور ضرور رہتا  ہوں  اور کافی  عرصے  بعد آیا  ہوں  مگر  مجھے تمھارے  گھر  کی  پوری  خبر  ہے " 
 شاہنواز  آفندی  نے  یاور  ملک کے  ہاتھ  پر  اپنا ہاتھ  رکھتے  ہوۓ  کہا 
"  اب کچھ  دن  تک  اس کے  پیپرز  ہیں  اس کے بعد وہ  چھٹیوں  میں پاکستان آۓ گی تب  ہم  لوگ  نکاح  کرلیتے  ہیں  اور  اس کے پڑھاٸی مکمل  ہونے کے  بعدرخصتی  کرلیں  گے۔  اب  تو کوٸی اعتراض  نہیں  ہے  تمہیں "   
وہ  اپنا  پورا طۓ شدہ  پلان  بتاتے  ہوۓ  سوالیہ دیکھتے  ہوۓ  بولے 
"  نہیں بابا جان  جیسے آپ کی مرضی  آپ کی خوشی   میں  خوش  ہیں  ہم  سب    کیونکہ  میں  آپ  کی اپنے  بابا  کی طرح  عزت  کرتا  ہوں  جبھی  آپ  کو باباجان کہتا  ہوں  بلکہ مانتا  ہوں " 
یاور ملک  بولے  تو  فرحت  نےتایٸدی  میں  سر ہلایا  تھا ۔ 
"  چلیں جی  مبار ک  ہو  سب  کو یہ رشتہ  اب  منہ  میٹھاا کراو  عبدالھادی !  " 
  وہ  ہونق  زدہ  سا عبدالھادی  کو  دیکھ  کر  بولے  تو  اپنا نام  سن  کر  وہ  ہڑبڑا  کر اٹھا  اور  کچن  میں  چلا گیا  واپس  آیا  تو    سوہن پلیٹ  میں  رکھ کر  بڑے  سلیقے  سے  ٹیبل  پر  رکھ  دیا   
شاہنواز آفندی  نے  یاور ملک  اور  فرحت  ملک کو  مبارک  دیتے  ہوۓ ان  کا  منہ میٹھا  کرایا  سبکو  مبارک دے  کر  منہ میٹھا کرانے  کے بعد  اب  وہ  اطیمنان میں تھے ۔ کہ اپنی  طرف  سے  انہوں نے بگڑتے بوۓ  " مومن آفندی  "    کو  ایک صیح کھونٹے  سے باندھ  دیا  تھا ۔ ان  کا  یہ فیصلہ  کتنا  غلط  یا صیح  ثابت  ہونے والا  ہے ۔  سب اس  سے انجان تھے۔
######
پارٹی  ایک  پر  رونق  ہوٹل  کے  لان  میں  رکھی  گی تھی۔ 
وہ  تینوں  ایک  کونے  والی ٹیبل  پر  بیٹھی  تھی۔ 
جبکہ   مومن  ان سے کچھ فاصلے  پر   بیٹھا  ہوا  تھا  جس  کو  انجلی  بہت اصرار  کرکےلاٸی  تھی ۔ 
" گڈ  ورک  دل خوش کردیاتم  نے  میرا  انجلی  اب  جو چاہے انعام مانگ سکتی  ہوں  تم  مجھ  سے  آج  میں بہت  خوش  ہوں ۔ " 
رانیہ  ہاتھوں میں  مشروب  کا گلاس  تھامے  بولی  جس  میں  ۔۔۔۔۔ موجود  تھی   وہ  اس  وقت  کافی  حد تک نشے  میں تھی ۔جس  وجہ  سے اس کے  قدم  لڑکھڑا رہے  تھے  اور  وہ  بول  بھی بے ربط رہی  تھی ۔  
"  مجھے جو چاہیے  رانیہ میں  وہ  اپنے  دم  پر حاصل کرلوں  گی  بس  تم  اس  دعا  ملک کا  کچھ  کردو جب بھی  اس  کو دیکھتی  ہوں  ایک آگ  سی لگی  جاتی  ہے  میرےاندر  اس  کو دیکھ کر دل  کرتا  ہے  اس کا  منہ  نوچ  لوں  جب  سے  اس نے  میعی  عزت  کی  ہے  میں  تب  سے  موقع  تلاش  کررہی  ہوں  کہ اس  کو ایسا بے عزت  کروں کہ اس  کی پارساٸی  کو  ایسا  بے نقاب  کروں  کہ یاد رکھے یہ  دعا ملک " 
انجلی   سلگتے  ہوۓ  لہجے میں  بولی 
"ریلکس   سب  ہمارے پلان کٕے مطابق  ہوگا   تمہیں  وہ مل جاۓ  گا  جو  تم چاہتی  اور  مجھے وہ  جو میں چاہتی  ہوں " 
رانیہ  کچھ  سوچ  کر  کیمنگی   سے  مسکراتے  ہوۓ  بولی ۔
" تم  کیا چاہتی  ہوں? " 
انجلی نے  سوال  کیا   
 " یہ  تمھارا مسٸلہ  نہیں بس  تم  وہ  کرو جو تم  سے کہا جاتا  ہے  ایک لفظ کم  نہ زیادہ" 
رانیہ    بولی   اور  جھومتی  ہوٸی   اس  ٹیبل کی  طرف  گی  جہاں  دعا  ٹینا  اور  صوفیہ  کے  ساتھ بیٹھی  ہوٸی  تھی ۔ 
  "  ہیلو  گزلز  کیسی ہوں مجھےبہت  خوشی  ہوٸی ہے  آپ  سب کو  یہاں دیکھ کر سچ میں  آپ  سب نے  آکر  میری پارٹی  کو چار چاند لگا دیے ہیں  اور  خاص کر  دعا  ملک!    آپ  نے  مجھےآپ  کے پردے کا  خیال  ہے  اس لیے آپ کے لے کھانے کا انتظام  اندر کمرے میں کیا  ہے ۔ آپ  وہاں جاکر تسلی  سے کھانا کھا سکتی ہوں۔ " 
رانیہ  کال اداکاری کرتے  ہوۓ  بولی
" تھنکس   آپ  کا  رانیہ !  ہمارا  اتنا خیال  کرنے کے لیے "  
دعااپنی  سادگی  سے  بولی 
" آٸیں  پھر میں  آپ  کو روم  تک  لے کر چلتی  ہوں " 
رانیہ نے  اس کو اپنے پیچھے  آنے کا اشارہ  کیا تو  وہ  کھڑی  ہوٸی  اور  اس کے ساتھ جانے لگی۔ تو  ٹینا  اور  صوفیہ  بھی  اس کے ساتھ جانے کے لیے کھڑی  ہوٸی  تو  ان  کو دیکھ   رانیہ  بولی
" ڈیٸر  آپ  لوگ  یہٕی  انجواۓ کرو دعا!   کا  تو  پردے   کا  مسٸلہ   ہے  جب کہ آپ  دونوں کا ایسا کوٸی  ایشو نہیں  اور  میں ہو  دعا کے  ساتھ " 
 رانیہ  کی  بات  سن  وہ  دونوں بوہی بیٹھ  گی  اور  وہ  دعا  کو  اپنے  ساتھ ہوٹل کے اندر  ایک بک  کیے ہوۓ  روم  میں لے گی  جہاں کھانا  پہلے  سے  سرو  کیا گیا تھا ۔ 
"  آپ  یہاں تسلی سے کھانا کھاو  کچھ  چاہیے  ہو  تو  بتاناتکلف  مت  کرنا میں  ابھی  کچھ دیر میں  آتی  ہوں" 
رانیہ  نے دعا  کو  کمرے  میں  بیٹھا  کر  بولا اوت  خود  باہر  چلی گی  اس  کی آنکھوں  میں  شیطانی  سی  مسکراہٹ  تھی۔ 
######
"  مومن  تم  یہاں  کیا  کررہے  ہو  آجاو  ہم   ڈانس  کرتے  ہیں  "
انجلی  نے  مومن کو  ایک  طرف بیٹھے  دیکھ  کر  کہا 
 " نہیں  تم جاو  میرا  موڈ  نہیں  ہے  " 
وہ بے زاری  سے  سگریٹ کے کش  لگاتے  ہوۓ  بولا تھا ۔ 
" کیا ہوگیا ? کیوں اتنے بیزار  ہو  اتنی اچھی پارٹی  ہے انجواۓ کرو" 
وہ ہاتھ  میں جوس  کا گلاس لے کر  بولی
" میں  اس رانیہ! کی پارٹی  میں آنا  بھیب نہیں  چاہتا  تھا  تمھارے  مجبور  کرنے پر  آیا ہوں مگر  میرا  دل  نہیں لگ رہا یہاں  ایسا محسوس ہورہا بہے  کچھ  برا  ہونےوالا  ہے  کیا  ہونے  والا  میری  سمجھ  سے  باہر ہے ۔" 
 مومن نے  منہ سے  دھواں  خارج کرتے  ہوۓ  کہا 
"  اچھا  اتنےاپ سیٹ  مت  ہو  چِل کرو  اور  دیکھو  میں  تمھارے  ساتھ  ہوں " 
وہ  اس کےمنہ پر ہاتھ  رکھنے لگی جب مومن نے  اس  کاہاتھ جھٹکا  جس کی وجہ  سے جوس  اس کی پینٹ  پر گر  گیا۔ 
"  او  سوری مومن !  مجھے پتا  نہیں چلا   تم  اندر  روم  میں جاکر  صاف  کر لو  بلکہ  میں  تمھارے ساتھ  آتی ہوں " 
  انجلی   نے   اس  کو  غصہ  ہوتے دیکھ  کر  کہا
"  نہیں  رہنے  دو  میں خود  کرلوں  گا مہربانی  تمھاری  تم  نے   جو کرنا  تھا  وہ  کردیا  ہے" 
وہ  بڑابڑاتا  ہوأ  ہوٹل  کے اندر   میں  چلا گیا    اور  رومز  کی  طرف گیا۔  جوپہلا  ان لوکڈ  روم  اس  کو  ملا  اس  کا  دروازہ  کھول  کر اندر  جانے کےلیے  قدم  رکھاتھا  عین  اسی وقت لاٸٹ بند ہوٸی  اور  اس  کو  ایک نسوانی   چیخی  سناٸی  دی  ۔

 جاری  ہے

Post a Comment

0 Comments