Header Ads Widget

Responsive Advertisement

La Hasil Se Hasil Tak | Episode 11 | By Fozia Kanwal - Daily Novels

ناول۔لاحاصل سے حاصل تک“

ناول نگار۔فوزیہ کنول۔کنگن پور“

قسط#11

              ”وہ بوجھل قدموں کے ساتھ کمرےسے باہر نکلا۔

نجانے کیا بات ہے۔۔۔؟

بھاٸی اتنا پریشان کیوں ہے۔۔۔؟

شاید میری باتیں انھیں ناپسندیدہ لگیں“

کیا انکے بدلتے رویے کی وجہ میری باتیں تھیں۔۔۔؟

شاید انھیں یہ اچھا نہیں لگا کہ میں نے ان سے تلخ لہجے میں بات کی“

یا کچھ اور۔۔۔؟

شاہجہان پچھلے ایک گھنٹے میں ہوٸی گفتگو کے پنے پلٹتا جارہا تھا“

ارے نہیں نہیں“

میں تو خواہ مخواہ پریشان ہورہا ہوں،بھلا وہ کیوں ہونے لگے میری باتوں سے پریشان۔۔؟

یقیناً کوٸی اور بات ہوگی،مگر ایک منٹ۔۔۔۔۔۔۔“جب میں نے کنول کی بات چھیڑی تو میری نظر ان کے چہرے پر تھی جبکہ وہ نظر جھکا کر بات کررہے جیسے کچھ چھپانے کی کوشش کررہے ہوں،“

میں دیکھ سکتا تھا کہ کیسے میری اس بات نے انکے چہرے کے رنگوں کو چھین لیا تھا“

جیسے انھیں کوٸی چیز چھن جانے حدشہ ہو۔

کچھ کھو دینے کا ڈر ان کے چہرے پر صاف دکھاٸی دے رہا تھا۔

جیسے کسی نے انکی تجوری پہ ڈاکا ڈال لیا ہو اور وہ کچھ نہ کرسکے ہوں۔

ان سب باتوں نے مجھے تجسس میں ڈال دیا۔

میری سوچ عجیب طریقے سے بکھر کر رہ گٸی۔

مجھے بھاٸی کے پاس جانا چاہیے۔۔۔۔۔۔“

اس نے متفکر ہوکر اپنے آپ سے کہا۔۔۔۔۔“

                ”بھاٸی کیا بات ہے مجھے کیوں لگ رہا ہے کہ آپ اچھا محسوس نہیں کررہے۔۔۔۔؟

شاہجہان نے فکرمندانہ لہجے میں کہا“

پریشانی کے آثار صاف آپکے چہرے پر دکھاٸی دے رہے ہیں بھیا۔۔“

آپکی بوجھل آنکھیں اور اداس طبیعت بتا رہی ہے کہ آپ واقعی کسی پریشانی میں مبتلا ہیں“

میرا خیال ہے میں آج رات  یہی آپکے کمرے میں ہی بستر ڈال کر سو جاتا ہوں۔

ارے نہیں نہیں“

کوٸی ضرورت نہیں یہاں سونے کی“

میں نے کہا ناں میں بالکل ٹھیک ہوں اور ویسے بھی میں نے دودھ کے ساتھ  گولی کھالی ہے اب نیند آجاۓ گی۔

تم جاکر آرام کرو۔۔۔“

میں بھی سونا چاہتا ہوں۔۔“

کمرے کی لاٸٹ بند کردو،اور ہاں دروازہ بند کرتے جانا“

سالار نے منہ پر چادر تانتے ہوۓ اسے باہر جانے کا اشارہ کیا۔۔۔۔“

شاہجہان اپنے کمرے میں آنے کے بعد بھی بڑی دیر تک سالار کی باتوں کے جال سے نکل نہ پایا“

مگر پھر اچانک اسے کنول کے خوبصورت خیالوں نے آہ لیا۔

کیا ہوگا جب کنول میرا محبت نامہ کھولے گی۔۔۔؟

وہ کتنا خوش ہوگی۔۔۔۔“

کیا وہ میرے محبت نامے کا جواب محبت سے دے گی۔۔؟

وہ خیالی دنیا میں محبت کے تاج محل بنانے لگا۔۔۔“

               ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

              ”کنول۔۔۔۔کنول۔۔۔کنول کچھ خوشی کچھ غم کا تاثر لیے پلوشہ نے کنول کے گھر کے مین گیٹ کی دہلیز پار کی۔۔۔“

تمہارے لیے ایک سرپراٸز ہے کنول“

پلوشہ نے اسکی دونوں بانہیں پکڑی اور جھولتے ہوۓ اسکے گلے کا ہار بنی۔۔۔۔۔“

ارے کیا کررہی ہو پلوشہ۔۔۔۔؟

پیچھے ہٹو،میں کام کررہی ہوں۔۔۔۔“

وہ بوکھلا کر پیچھے ہٹی۔۔۔“

شاید تم نے ٹھیک سے سنا نہیں کنول،میں نے کہا کہ تمہارے لیے سرپراٸز ہے۔

ہاں تو بھٸ بتاٶ ناں کیا سرپراٸز ہے۔۔۔؟

تنگ کیوں کررہی ہو۔۔۔۔وہ الماری میں کتابیں رکھتے ہوۓ بولی“

تمہارے لیے شاہجہان کا محبت نامہ آیا ہے کنول۔۔۔۔۔۔۔“

ہے ناں سرپراٸز۔۔۔۔؟

کیا۔۔۔۔۔۔۔۔؟

تم ہوش میں تو ہو پلوشہ۔۔۔۔؟

یہ کیا اناب شناب بکے جارہی ہو۔۔۔۔؟

میں سچ کہہ رہی ہوں کنول یہ دیکھو اور پڑھ بھی لو۔

مجھے نہ تو اسے دیکھنا ہے اور نہ ہی پڑھنا ہے تم اسے ایسے ہی اپنے پاس رکھو۔

اور ہاں۔۔۔۔“

               ”ایک دن تم نے ہی مجھے کہا تھا ناں کہ تم شاہجہان کو دل وجان سے چاہتی ہو۔۔۔۔“

اسکے بغیر رہ نہ سکو گی۔۔۔“

اسکے لیے کچھ بھی کرسکتی ہو۔۔۔“

اور بی جان نے تم دونوں کے ریشتے کی بات بھی چلا رکھی ہے۔۔۔۔“

تو اب تمہیں کیا ہوا جو اسکے اوروں کے نام لکھے محبت نامے خود ہاتھوں میں لے کر گھوم رہی ہو۔۔۔۔۔۔؟

ہاں کنول یہ تمام باتیں سچ ہیں ۔۔۔“

شاہجہان ان تمام باتوں سے ناواقف ہے۔۔۔“

وہ صرف اور صرف تم سے محبت کرتا ہے کنول۔۔۔“

اب وہ یہ کبھی نہیں جان پاۓ گا کہ میں اس سے محبت کرتی ہوں۔۔۔“

محبت قربانی مانگتی ہے کنول اور میں شاہجہان کی خوشی کے لیے کچھ بھی کرسکتی ہوں۔۔۔۔۔۔“

     ”اف میرے خدایا“

کنول نے ایک گہری سانس خارج کی اور بیڈ پر جا ٹکی۔۔“

پلوشہ تم ایسا کرسکتی ہو،مگر میں نہیں۔۔۔“

میں کسی کی  خوشی کی خاطر کسی کو دکھ نہیں دے سکتی۔۔۔۔“

میں اپنے پیار میں خیانت نہیں کرسکتی“

کسی کا دل رکھنے کی خاطر کسی کا دل نہیں توڑ سکتی“

میں نے شاہجہان کو ہمیشہ ایک اچھے دوست اور کزن کی نظر سے دیکھا ہے اور کچھ نہیں۔

         ”کہہ دینا جاکے اس محبت کے دیوتا شاہجہان سے کہ کنول سالار کی تھی،سالار کی ہے اور تا دم آخر سالار کی رہے گی“میرا خیال ہمیشہ کےلیے اپنے دل سے اکھاڑ پھینکے،آج کے بعد میں اسکی شکل تو کیا اسکے ہونٹوں پہ اپنا نام بھی برداشت نہ کروں گی۔

اس لمحے اس کا لہجہ دل دہلا دینے والا تھا۔

اس کے اندر یہاں سے وہاں تک طوفان برپا تھا ،اور یہی طوفان یہ باور کرا رہا تھا کہ وہ سالار کے حق میں فیصلہ دے چکی ہے۔

کیا اتنی طاقت ہوتی ہے محبت میں۔۔۔؟

شاید محبت اسی جنوں کا نام ہے۔۔۔۔۔“

کوٸی کچھ کہتا رہے۔۔۔۔“

کوٸی کچھ کرتا رہے۔۔۔۔۔“

چاروں طرف سے کان بند کرلینا ۔۔۔۔“

دیکھتے ہوۓ بھی آنکھیں زور سے میچ لینا۔۔۔۔“

فقط دل کی انگلی تھامنا اور چلتے جانا شاید اسی کو چاہتے کہتے ہیں۔۔۔۔۔۔“

ہر زاویے کو مثبت رخ میں موڑ دینا۔۔۔۔“

کسی کی کوتاہی کو دیکھ کر ڈھانپ دینا۔۔۔۔“

اور مسلسل خوش گماں رہنا۔۔۔۔۔“

شاید یہی محبت ہے۔۔۔۔؟

تم اسے مت ستایا کرو۔۔۔۔“

مت سمجھایا کرو۔۔۔۔“

وہ غلط نہیں ہے۔۔۔۔“

وہ غلط ہو بھی نہیں سکتی۔۔۔۔“

کیونکہ وہ محبت کے سنگ چل رہی ہے۔۔۔۔“

محبت ہی اس کی ہمسفر ہے۔۔۔۔“

محبت ہی اس کی منزل ہے۔۔۔۔“

وہ ہولے سے مسکراٸی،اثبات میں سر ہلایا اور واپسی کی راہ لی۔۔۔۔“

اس نے گھر آکر بہت سوچا کہ کیا وہ بھی شاہجہان سے ایسی محبت کرتی ہے۔۔۔۔؟

ارے نہیں نہیں۔۔۔۔“

اسکی محبت میں یہ تاب کہاں۔۔۔“

وہ بہت پریشان تھی اب شاہجہان کو کیسے کہے گی کہ کنول نے تمہاری محبت ٹھکرادی۔۔۔۔“

وہ کس طرح اسے ٹوٹتا ہوا دیکھ سکے گی۔۔۔؟

وہ کنول اور اپنی کی گٸ گفتگو کے درمیان پلٹے کھاتے پھر رہی تھی“

اس کے گرد وہ تمام الفاظ پھیلنے لگے تھے۔۔۔۔“

                    

               جاری ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔💁

Post a Comment

0 Comments