Header Ads Widget

Responsive Advertisement

La Hasil Se Hasil Tak By Fozia Kanwal Episode 15 - Daily Novels

 ناول”لاحاصل سے حاصل تک۔

ناول نگار۔۔فوزیہ کنول۔۔کنگن پور

قسط#15

                ”جب تم میرے سامنے کنول کی تعریف کرتے تھے ناں۔۔۔“

تو خون خولتا تھا میرا۔۔۔“

دل جلتا تھا میرا شاہجہان۔۔۔“

سلگ جاتا تھا میں سر سے پاٶں تلک۔۔۔“

مگر پھر بھی خود پہ قابو رکھا کہ شاید تم سمجھ جاٶ۔

شاید باز آجاٶ ۔۔۔۔“

اپنی اس بے بنیاد محبت کی ضد چھوڑ دو اور خود بخود ہی اس کام سے ہٹ جاٶ۔۔۔“

مگر نہیں۔۔۔۔۔“

تمہیں تو اک ناکام عاشق بننا ہے۔۔۔“

اپنا نام دنیا کے عاشقوں کی ٹاپ لسٹ میں لانا ہے۔۔۔“

دیکھو اب بھی کہہ رہا ہوں وقت ہے۔۔۔ابھی بات ہم دونوں میں ہی ہے۔۔۔“

اپنا تماشا نہ بناٶ شاہجہان۔۔۔۔“

سمجھ جاٶ۔۔۔۔“

باز آجاٶ۔۔۔۔۔“

پیچھے ہٹ جاٶ۔۔۔۔“

تم ناممکن کو ممکن بنانے کی ناکام کوشش کررہے ہو۔۔“

اک چھوٹی سی مثال دیتا چلوں۔۔۔۔۔“

تم نے کنول کو ڈھیروں کارڈز بھیجے، پیغامات بھیجے،اور خط بھی لکھا “کیا ان میں سے کسی ایک جواب بھی آیا۔۔۔۔؟

شاہجہان میرے خیال میں تمہیں تب ہی سمجھ جانا چاہیے تھا میری نظر میں جو سب جان کر بھی  انجان اور ناسمجھ بنا رہے اس سے احمق انسان کوٸی نہیں۔

میں تو سمجھتا تھا تم بہت عقلمند ہو۔۔۔۔“

باتوں باتوں میں بات کو سمجھ جاٶ گے۔۔۔۔۔“

مگر تمہیں تو کنول کا جواب پاکر بھی تسلی نہ ہوٸی اور لگے مجھ پہ نان سٹاپ اپنی باتوں کے تیر برسانے۔۔۔“

وہ آج پھٹ پڑا تھا۔۔۔“

اپنے دل سے کھنگال کھنگال کر زہر آلود باتیں نکال رہا تھاجو شاہجہان کے معصوم جذبات کو زخمی کردینے کے لیے کافی تھیں۔

شاہجہان نے اسکا بھاری، تلخ،انوکھا اور خطرناک لہجہ پہلی بار دیکھا تھا۔

وہ غُرا غُرا کر بات کررہا تھا۔۔۔“

اسکا غصہ ساتویں آسمان پر تھا۔۔۔ “

ایک بات اپنے دماغ میں بٹھا لو شاہجہان جتنی محبت تم کنول سے کرتے ہو اس سے سو فیصد زیادہ محبت کنول مجھ سے کرتی ہے۔۔۔۔“

وہ میرے لیے کچھ بھی کرسکتی ہے“

وہ کسی اور کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتی۔۔“

مجھے یقین ہے اگر ضروت پڑی تو کنول میرے لیے اپنی جان تک دے دے گی۔۔۔“

ایسی محبت کرتی ہے وہ مجھ سے۔۔۔۔“

سالار نے فحریہ مسکراتے ہوۓ کہا۔۔۔۔۔“

اور آپ۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

اور آپ بھیا۔۔۔۔۔۔۔؟

بے شک میں بھی کرتا ہوں،اس میں پوچھنے کی کیا بات ہے۔۔۔۔“

سالار نے خود اعتمادی ظاہر کرتے ہوۓ کہا۔

یہ باتیں آپ کرکے آپ انکو بیوقوف بنا سکتے ہیں جو آپ کو جانتے نہیں۔۔۔۔“

کیا مطلب ہے تمہارا ۔۔۔۔۔؟

کہنا کیا چاہتے ہو تم۔۔۔۔؟

بھیا میں جانتا ہوں جس دن آپکو کوٸی اور خوبصورت  لڑکی مل گٸی آپ کنول سے بے وفاٸی کریں گے،جو وہ سہہ نہیں سکے گی۔

آپکی مثال اس بھنورے کے جیسی ہے جو ہر خوبصورت کلی کا رس چوسنے کا خواہش مند ہوتا ہے۔

بس شاہجہان۔۔۔۔۔۔“

بہت بول چکے تم۔۔۔۔“

کنول سے میں بہت پیار کرتا ہوں“

کنول سے سچا عشق ہے مجھے۔۔۔“

میں اتنا خود غرض نہیں کہ کسی اور کے لیے اسے چھوڑ دوں۔۔۔۔۔“

تو کیا میرا عشق جھوٹا ہے ۔۔۔۔؟

خود غرض ہوں میں ۔۔۔۔۔؟

شاہجہان تپ کر بولا۔۔۔؟

آپ ہی نے کہا تھا محبت اندھی ہوتی ہے۔۔۔۔“ 

آپ ہی نے مجھے تسلی دی تھی۔۔۔۔“

آپ ہی نے مجھے بڑھاوا دیا تھا۔۔۔۔“ 

شاہجہان میں نہ جانتا تھا کہ تم ایسی اوچھی حرکت کرو گے ۔۔۔۔۔“

تم اپنے ہی بھائی کی محبت پر نظریں جماۓ بیٹھے ہو۔۔“

سالار نے کنول کو اپنا کہہ کر شاہجہان کو سخت ازیت دی۔۔۔۔“ 

مگر بھیا کنول تو برسوں سے میری ہے میں نے بچپن ہی سے اس کے خواب دیکھے ہیں ۔۔۔۔“

آج تک میری آنکھوں کو اسکی صورت کے سوا کوٸی اور چہرا  بھایا ہی نہیں۔۔۔“

خاموش شاہجہان ۔۔۔۔۔“

تم حد سے تجاوز کر رہے ہو ۔۔۔۔۔“ 

سالار نے شاہجہان کی رگوں میں زہر گھولتے ہوئے اسے اگاہ کیا۔۔۔“ 

کیا آپ اپنی محبت کو پانے کے لیے میری معصوم  محبت کا خون کر دو گے۔۔۔۔؟ 

سالار نے اچانک غصے سے آنکھیں دکھاتے ہوئے پیچھے مڑ کر دیکھا ۔۔۔“

اگر ایسا کرنا پڑا تو میں گریز نہیں کرونگا ۔۔۔۔“

بھیا کیا آپ میرے وہی سالار بھیا ہیں جو مجھ پر جان نثار کرتے تھے۔۔۔۔۔؟

تم بے سمت سفر کر رہے ہو شاہجہان۔۔۔۔“

 اور بے سمت سفر رائگاں ہوتا ہے ایسے بے نام راستوں پر چلتے چلتے قدم تھک جاتے ہیں مگر نشان منزل نہیں ملتے۔۔۔۔“

سالار چند ثانیے اسے تاکتا رہا۔۔۔۔“

تم لاکھ انکار کرو شاہجہان مگر میں ایک ہی بات کہوں گا  تم کسی انجان  راستے کے اس مسافر کی طرح ہو جو کسی بے نام راستے پر بے نام منزل کو پانے کا عذاب جھیل رہا ہو ۔۔۔۔۔“

شاہجہان کے مصوم دل پر یہ الفاظ قیامت خیز تھے ۔۔۔“

ایک درد مسلسل پہلو میں اٹھا روح سے دل تک،دل سے جاں تک، نا رکتا نا تھمنے کا نام لیتا۔۔۔۔“

بھیا خدا کے لیے مجھ سے میری زندگی میری سانسیں نہ چھینیں ۔۔۔۔“

اپنے مصوم بھائی پر ترس کھائیں۔۔۔۔“

میں وہی شاہجہان ہوں جس کی ہر ضد،ہر خواہش آپ پوری کرتے تھے۔  

چلو خواہش نہ سہی ضد سمجھ کر پوری کر دیجیۓ۔

میں آپکے سامنے ہاتھ جوڑتا ہوں۔۔۔۔“

آپکے پاٶں پڑتا ہوں۔۔۔۔“

مجھے کنول دے دیجٸے۔۔۔“

میں اسکے بغیر نہیں رہ سکوں گا۔۔۔۔“ 

میں اسے اپنے سے منسوب کر چکا ہوں بھیا۔۔۔۔“

کنول صرف شاہجہان کی ہے۔۔۔۔۔“

بکواس مت کرو شاہجہان۔۔۔“

پاگل ہو گۓ  ہو تم،وہ کوٸی کانچ کی گڑیا ہے جو میں تمہیں خرید کر لادوں۔۔۔۔“

اور تمہیں کس نے اجازت دے دی کنول کو اپنے سنگ منسوب کرو تم۔۔۔۔؟

تم نے ایسا سوچ بھی کیسے لیا ۔۔۔۔۔؟

میں نے تو سوچا تھا تمہیں پیار سے سمجھاؤں گا تو تم سمجھ جاؤگے لیکن تم سمجھنے والے نہیں ہو۔

تمہارے ساتھ اجنبیوں کا سا سلوک کرنا ھوگا۔۔۔“

شاہجہان آخری بار بتا دیتا ہوں،میری بات اپنے پورے کان کھول کر سن لو۔۔۔۔۔“

 کنول صرف اور صرف میری ہے۔۔۔۔“ 

کل بھی میری تھی آج بھی میری ہے اور ساری زندگی میری رہے گی ۔۔۔۔۔“

میں اسے اپنی دلہن بنا کر لانا چاہتا ہوں اور یہ بات میں ابو سے بھی کر چکا ہوں۔۔۔۔۔“ 

اس لیۓ تم سے کہہ رہا ہوں کنول کا نام اپنی زبان پر لانے سے پہلے ایک بار ضرور سوچ لینا ۔۔۔۔۔“.

زبان سنبھال کر بات کریں ورنہ میں بھول جاؤں گا کہ آپ میرے بڑے بھائی ہیں۔۔۔۔۔۔“

اتنی دیر سے آپکی باتیں سن رہا ہوں اسکا یہ مطلب نہیں کہ آپ میرے سر پر چڑھ کر ناچنے لگ جائیں۔۔۔۔“ 

میں آپ سے ہر میدان میں آگے ہوں۔۔۔۔“

 آخر کیا کمی ہے مجھ میں۔۔۔۔؟

آخر کیونکر ٹھکراۓ گی کنول مجھے۔۔۔۔۔؟ 

شاہجہان آپے سے باہر ہونے لگا۔۔۔۔۔“

بس میں کچھ نہیں سننا چاہتا اب تمہاری زبان پر کنول کا نام نہ آۓ۔۔۔۔“ 

میرے كمرے سے دفع ہو جاؤ۔۔۔۔“

 سالار نے ہاتھ سے اشارہ کرتے ہوئے کہا۔۔۔۔؟

میری تو ہر سانس پر اسکا نام لکھا ہے اسکا نام نہ لوں تو پگلی سانس بھی نہیں آتی۔۔۔۔۔“

تو نہ لو سانس۔۔۔“

مر جاٶ پھر۔۔۔۔“

سالار کا دل چاہا کہ وہ دیوار پہ اپنا سر دے مارے۔۔۔“


جاری ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔”

Post a Comment

0 Comments